Szállítással kapcsolatos információk

Termékek kiszállítása

Többféle szállítási mód kiválasztására is lehetőség van, melyek mindegyike elérhető a Pénztár oldalon.

Jelenleg a következő szállítási módok közül választhatunk:

  • MPL Postafutárral – Házhozszállítva
  • MPL Postapontra történő kiszállítás (Coop pont, MOL , Postapont)
  • MPL Csomagautomatába történő kézbesítés
  • FoxPost csomagterminálba történő átvétel
  • Packeta Pont és Z-BOX-ba történő kézbesítés
  • Postai ajánlott levél (Ez a szállítási mód csupán átutalásos fizetési móddal érhető el. Kifejezetten azért hoztuk létre, hogy a kisebb termékeket megrendelőknek ne kelljen egy teljes csomagfeladás költségét megfizetnie) Levélként rendelhető kategóriák: Matricák / kulcstartók / kitűzők / felvarrók / hűtőmágnesek

Bizonyos esetekben természetesen előfordulhat, hogy egy adott szállítási mód éppen nem elérhető, így a legbiztosabb és legaktuálisabb lista mindig megtalálható a Pénztár oldalon. A fenti felsorolás csupán tájékoztató jellegű.

A szállítási mód kiválasztását követően a rendszer automatikusan hozzáadja a szállítási díjat is a végösszeghez. A szállítási díj tartalmazza a csomagolást és a küldemény küldését, így semmilyen további költség nem merülhet fel. Természetesen, amennyiben fizetésnél az utánvétet jelöljük meg, úgy kezelési költség adódhat egyes szállítási módok esetén a végösszeghez.

Külföldi / elcsatolt területekre történő szállítás

Már több külföldi országba is szállítunk, a listát pedig igyekszünk folyamatosan bővíteni! Külföldi megrendelés esetén, a pénztár oldalon ki kell választani az “Ország” ponton belül a megfelelő célországot. A szállítási módok listája frissülni fog természetesen automatikusan.

Jelenleg a következő országokba szállítunk:

  • Csehország
  • Szlovákia (Felvidék)
  • Románia (Erdély területeire mindenképp és egyes román régiókba is már)

A szállítás díja egységesen: 5000 Ft a fentebb felsorolt országokba. Az ár tartalmazza a házhozszállítás minden költségét.

Szállítási díjak

A szállítási mód kiválasztását követően a rendszer automatikusan hozzáadja a szállítási díjat is a végösszeghez. A szállítási díj tartalmazza a csomagolást és a küldemény küldését, így semmilyen további költség nem merülhet fel. Természetesen, amennyiben fizetésnél az utánvétet jelöljük meg, úgy kezelési költség adódhat egyes szállítási módok esetén a végösszeghez.

MPL Postafutárral – Házhozszállítva: 1990 Ft

MPL Postapontra történő kiszállítás: 990 Ft

MPL Csomagautomatába történő kézbesítés: 990 Ft

FoxPost csomagterminálba történő átvétel: 1498 Ft

Packeta Pontra és Z-BOX-ba történő kézbesítés: 1290 Ft

Postai ajánlott levél: 998 Ft

Ingyenes csomagküldés

Jelenleg a vásárláskor megszabott értékhatár elérésekor 50.000,- (Forintban értendő),  a csomagküldés teljesen díjmentes. A szállítás típusa nálunk ugyanúgy tetszőlegesen kiválasztható, nincs korlátozva a küldés módja.

Szállítási határidők

Amennyiben a kiválasztott termékek elérhetőek raktárról, úgy a feldolgozást követő 24 órán belül megkezdődik a termékek csomagolása és előregisztrálása a csomagküldő rendszerben. A csomagfeladást követő átlagosan 2-4 munkanap alatt kell, hogy kézhezkapja a terméket. Kérem vegye figyelembe azonban, hogy bizonyos időszakokban (Pl:.logisztikai leterheltség, ünnepnapok..) előfordulhat ettől minimálisan hosszabb szállítási idő is.

Előfordulhat, hogy bizonyos termékek nincsenek azonnal készleten, ilyen esetben a szállítási határidő megnövekedhet akár 4-7 munkanappal is.

Amennyiben hosszabb ideje nem kapta meg a küldeményt, okvetlen jelezze számunkra, hogy utána tudjunk nézni, mi is történt pontosan.

Csomagküldés menete

A rendelés leadását követően, amennyiben minden termék raktáron van, úgy megkeződik a rendelés visszaigazolása, feldolgozása majd a termékek csomagolása. A csomagolást követően megcímezzük, kinyomtatjuk a feladáshoz szükséges adatokat, majd rövidesen megtörténik a csomagfeladás. A csomagküldésről értesítjük a kedves megrendelőt, ezen felül a csomagküldő cég is tájékoztatást ad a feladás tényéről. Az értesítés érkezhet e-mail és/vagy sms formájában is. (Érdemes ellenőrizni a SPAM mappát is az e-mail fiókunkban, ugyanis sok esetben oda kerülhetnek a levelek)

Probléma a csomaggal

Fontos különválasztanunk a megérkezett csomaggal, illetve egy adott termékkel felmerülő problémát.

Amennyiben a szállítás során merül fel probléma, kérem segítségét a minnél pontosabb leírásban, így könnyebben tudunk segítséget nyújtani. Amennyiben a szállítás során megsérült a csomag, látható szakadás/ benyomódás látható a dobozon/tasakon, úgy mindenképp kerüljön sor jegyzőkönyveztetésre elsősorban a helyszínen. Meghiúsult jegyzőkönyv felvétel esetén és a csomag átvételét követően jelezze számunkra, lehetőleg képekkel mellékelve a problémát. A Hun Division mindig gondosan csomagolja be és sértetlenül adja át a futárszolgálatok részére a küldeményt.

Hiányzó termék esetén, amennyiben ilyen felmerül, kérem mindenképp lépjen velünk kapcsolatba. Minden kiküldés előtt videófelvételre kerül mentésre a csomag tartalmának elhelyezése, majd a  doboz/tasak lezárása, így hiányzó tétel esetén, amennyiben nem Mi mulasztottunk, megtesszük a szükséges intézkedéseket. Amennyiben mi hibázunk volna, természetesen kártalanítjuk a kedves megrendelőt.

Összetört/megsérült tételek esetén is vegye fel velünk a kapcsolatot elsősorban e-mailben, mellékelt fotókkal és kivizsgáljuk az ügyet. Előfordulhat, hogy a szállítás során külső behatás érte a küldeményt és így pl:. bögre megrepedt, esetleg összetört. A vásárlónak további teendője nincs vele, mint jelezni számunkra a problémát.

További információk, elérhetőségeink bármelyikén!

További szállítással kapcsolatos kérdés esetén, kérlek elsősorban tekintsd át a GYIK oldalunkat, ahol választ kaphatsz kérdéseire. Amennyiben személyreszabott választ szeretnél, netán nem találtad meg leírásaink között a megoldást, úgy örömmel állunk rendelkezésre. Kattints kérlek ide, elnavigálva az elérhetőségeink menüpontra.

Kosár